IBANC

Volledige versie: Klantwijzigt van rekeningnummer en geeft dit door
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Moet nu het rekeningnummer aangepast en de incasso weer op eerste gezet worden voor deze relatie?

Moet er een nieuwe mandaat gemaakt worden?

Maakt het uit of deze klant met het andere nummer al eerder succesvol geincasseerd werd of niet?!
Beste Arnyz,

Wij raden aan om wanneer u een klant heeft die van rekeningnummer wijzigt hier het 'Mandaat ID' te wijzigen en het 'Soort Incasso' op 'Eerste' te zetten.

Indien de klant gebruik heeft gemaakt van de 'overstapservice' en u een officiƫle melding heeft ontvangen van de bank, dan kunt u hetzelfde 'Mandaat ID' gebruiken en bij uw bank vragen of deze aangeboden moet worden als 'Eerste' of 'Terugkerend'.

~ Rick
Dank.
Wat zijn excact de handelingen die gedaan moet worden binnen IBANC
Rekeingnummer wijzigen of toevoegen?

Moet het bestaande mandaat in IBANC verwijderd worden en een nieuwe toegevoegd?

Houdt dat dus in dat als je het mandaat wijzigt ALTIJD weer op eerste moet zetten?

Dank weer!

(12-01-2015, 12:52)Rick schreef: [ -> ]Beste Arnyz,

Wij raden aan om wanneer u een klant heeft die van rekeningnummer wijzigt hier het 'Mandaat ID' te wijzigen en het 'Soort Incasso' op 'Eerste' te zetten.

Indien de klant gebruik heeft gemaakt van de 'overstapservice' en u een officiƫle melding heeft ontvangen van de bank, dan kunt u hetzelfde 'Mandaat ID' gebruiken en bij uw bank vragen of deze aangeboden moet worden als 'Eerste' of 'Terugkerend'.

~ Rick