IBANC

Volledige versie: Rekeningnummer tegenrekening wijzigen
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Hoe wijzig ik het rekeningnr van een tegenrekening?
Ik krijg de foutmelding:
Uw data kan niet opgeslagen worden. Controleer of u deze data niet al eerder hebt ingevoerd.

In de online handleiding kan ik niets vinden over deze toch vaak voorkomende handeling.
Beste meneer/mevrouw,

Ik heb u een email gestuurd met verdere instructies.

Graag zie ik reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Lloyd
IBANC Support
Ok ik kreeg na een eerste foute invoer een foutmelding:
Uw data kan niet opgeslagen worden. Controleer of u deze data niet al eerder hebt ingevoerd.
Ik had de cliƫnt eerste verwijderd en daarna weer helemaal opnieuw ingevoerd maar hij blijft deze melding herhalen.

Hans van Iterson
Geachte heer Iterson,

Dit wordt veroorzaakt doordat uw (nieuwe) rekeningnummer al bekend is in het adresboek. U kunt dit controleren door in het adresboek de 10 cijfers van uw rekeningnummer in te tikken in de zoekbalk. U zult zien dat het daar aanwezig is, door het te verwijderen kunt u vervolgens uw 'eigen rekening' wel aanpassen.

Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact met ons op via https://www.ibanc.eu/#contact

Met vriendelijke groet,
Joachim Benjamins