IBANC

Volledige versie: Mijn incassant ID komt niet overeen met het incassant ID uit het adresboek.
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Selecteer al uw incasso-opdrachten in uw incasso-batch door op de knop 'Selecteer alles' te klikken. Klik vervolgens op de knop 'Importeer in adresboek'. Bevestig het importeren door op 'OK' te klikken. Uw incassant ID komt nu overeen met het incassant ID uit het adresboek.
(06-05-2014, 13:15)Jasper schreef: [ -> ]Selecteer al uw incasso-opdrachten in uw incasso-batch door op de knop 'Selecteer alles' te klikken. Klik vervolgens op de knop 'Importeer in adresboek'. Bevestig het importeren door op 'OK' te klikken. Uw incassant ID komt nu overeen met het incassant ID uit het adresboek.

Helaas lukt mij dit niet. Wat kan ik verkeerd gedaan hebben?
Beste meneer/mevrouw,

Ik heb u een email gestuurd met verdere instructies.

Graag zie ik reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Lloyd
IBANC Support
(05-08-2014, 09:55)Lloyd schreef: [ -> ]Beste meneer/mevrouw,

Ik heb u een email gestuurd met verdere instructies.

Graag zie ik reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Lloyd
IBANC Support


Wat heeft de rest hier aan?

Ik zit met hetzelfde probleem. Maar hier wordt ik niet mee geholpen.
Beste meneer/mevrouw,

Heeft u de stappen gevolgd zoals Jasper het heeft uitgelegd?
Dit is belangrijk om te weten wat de vervolg stappen zullen zijn.

Rick
Mooi, maar nu bij mijn IBANC. Ik heb in het begin het incassant ID niet ingevoerd en krijg het er maar niet in. Hoe moet dat?
Als u de volgende stappen uitvoert moet het goed komen;
1. Start IBANC
2. Klik linksboven op 'Bestand'
3. Kies voor 'Incassocontracten met banken'
4. Hier kunt u uw 'incassant id' wijzigen

~Rick