Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mutatie in SEPA incasso batch
#1
Heeft iemand ervaring met het volgende: handmatig invoeren van transacties in een incassobatch, dan drukken op de SEPA-exporteer knop, en dit bestand wordt dan "ergens" op je computer opgeslagen. Dit bestand is dus nog NIET aangeboden bij een bank.
Bij de "extra-check" van deze batch kom ik er nu achter dat ik 1 transactie ben vergeten....!!! Mijn vraag is: is het nog mogelijk om deze ene transactie in de al geëxporteerde batch te krijgen....? En zo "ja" hoe doe ik dat...?

help..!

wmh
Reageren
#2
Beste wmh,

Belangrijk is om te weten of de batch al is aangeleverd (geïmporteerd) bij de bank.

~ Rick
Reageren
#3
(21-01-2015, 12:03)Rick schreef: Beste wmh,

Belangrijk is om te weten of de batch al is aangeleverd (geïmporteerd) bij de bank.

~ Rick

Dag Rick,
De batch is nog NIET aangeleverd bij mijn bank....

wmh
Reageren
#4
En toen bleef het stil Sad

Ik ben toch ook wel heel erg nieuwsgierig of dit mogelijk is, dus graag nog even uw aandacht.
Reageren
#5
Wanneer u IBANC heeft opgestart moet u de volgende stappen volgen om tot een wenselijk resultaat te komen.

1) Selecteer (De regel wordt na het klikken blauw) de batch waar u wijziging wilt aanbrengen.
2) Klik op 'Dupliceren'
3) Bewerk het gedupliceerde bestand
4) Zet nu het vinkje uit van 'Strikte validatie met adresboek'
5) Voeg de transacties toe die u bent vergeten
6) Wijzig eventuele gegevens zoals incasso datum
Staan er nog rode vinkjes, kijk dan hier voor een mogelijke oplossing:http://forum.ibanc.eu/Forum-Software-mededelingen
of
Staan nu alles op een groen vinkje
7) Klik nu op 'Exporteer naar SEPA'

Nu staat de batch weer gereed voor verwerking bij de bank.

~ Rick
Reageren


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Mandaten rood in Batch incasso scherm GertjanVB 3 10,282 29-12-2014, 11:58
Laatste bericht: Nico

Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)