Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het incassant ID komt niet overeen met de gevonden ID in het adresboek.
#1
Versie 3.0.2

Onderdeel SEPA mandaten is gevuld, geen fouten
Adresboek is gevuld, geen fouten, incassant ID staat correct vermeld.

Ná import excel-bestand blijft de foutmelding verschijnen:
Het incassant ID komt niet overeen met de gevonden ID in het adresboek.

Alles 1.000 maal gecontroleerd . . . . .

Wie o wie helpt me uit de brand?

Alvast dank
Reageren
#2
Beste facman, 

Gebruikt u meer dan één eigen rekening? In dat geval dient u in het batchscherm bovenaan in het midden te kiezen voor de juiste rekening. Het kan ook zijn dat uw incassocontract of eigen rekening niet juist is ingesteld, kijk hiervoor onder 'Incassocontracten met banken' of 'Eigen rekeningen', indien u daar een rood vlakje ziet staan geeft dat aan dat daar een foutieve invoer is. 

Als u telefonisch contact met ons opneemt kunnen we dit snel voor u corrigeren middels 'hulp op afstand'.

Met vriendelijke groet,
Joachim Benjamins
Reageren
#3
(10-02-2017, 12:58)Joachim schreef: Beste facman, 

Gebruikt u meer dan één eigen rekening? In dat geval dient u in het batchscherm bovenaan in het midden te kiezen voor de juiste rekening. Het kan ook zijn dat uw incassocontract of eigen rekening niet juist is ingesteld, kijk hiervoor onder 'Incassocontracten met banken' of 'Eigen rekeningen', indien u daar een rood vlakje ziet staan geeft dat aan dat daar een foutieve invoer is. 

Als u telefonisch contact met ons opneemt kunnen we dit snel voor u corrigeren middels 'hulp op afstand'.

Met vriendelijke groet,
Joachim Benjamins

Dank Joachim.
Alles werkt weer naar behoren.
Was inderdaad een verkeerde instelling, veroorzaakt door wisseling van bankrekening.
Reageren


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)