Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijn incassant ID is niet gevonden. Waar kan ik deze toevoegen?
#1
Open IBANC en selecteer links bovenaan in het menu: bestand > incassocontracten met banken. Selecteer uw rekening en klik op bewerken. Hier kunt u uw incassant ID toevoegen.
Reageren
#2
Ik heb dit gedaan en werkt nog niet
Reageren
#3
(06-05-2014, 13:15)Jasper schreef: Open IBANC en selecteer links bovenaan in het menu: bestand > incassocontracten met banken. Selecteer uw rekening en klik op bewerken. Hier kunt u uw incassant ID toevoegen.

Het menu 'incassocontracten met banken' is leeg...
En nu?
Reageren
#4
(07-10-2014, 19:08)PSV Langeweg schreef:
(06-05-2014, 13:15)Jasper schreef: Open IBANC en selecteer links bovenaan in het menu: bestand > incassocontracten met banken. Selecteer uw rekening en klik op bewerken. Hier kunt u uw incassant ID toevoegen.

Het menu 'incassocontracten met banken' is leeg...
En nu?

Geachte heer/mevrouw,

Als dit vak in "incassocontracten met banken" leeg is, betekent dit dat u deze nog moet toevoegen. U kunt in dit scherm op "nieuw" drukken en dan kunt u hier uw Incassant-ID en overige gegevens invullen. Heeft u deze niet bij de hand, neem dan contact op met uw bank; zij kunnen deze aan u verstrekken.

IBANC Support
Reageren


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Mijn incassant ID komt niet overeen met het incassant ID uit het adresboek. Jasper 6 21,466 03-11-2014, 10:32
Laatste bericht: Rick

Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)