Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uw feedback is welkom
#1
Wij streven ernaar om onze software continu te verbeteren; wij stellen uw feedback dan ook zeer op prijs. In dit topic kunt u uw suggesties en ideeën kwijt, zodat wij onze software voor u verder kunnen verbeteren.
Reageren
#2
Het zou makkelijk zijn als je per groep prijswijzigingen in een keer kunt aanbrengen. Nu moet ik in de samengevoegde batch, waarin 4 verschillende groepen zijn ondergebracht, per klant de wijziging invoeren. Ook zou het handig zijn als je in de individuele groep ook de mogelijkheid hebt om met de optie "gebruik deze waarde in de hele kolom" een aanpassing te doen.
Reageren
#3
(08-12-2015, 11:26)Humme schreef: Het zou makkelijk zijn als je per groep prijswijzigingen in een keer kunt aanbrengen. Nu moet ik in de samengevoegde batch, waarin 4 verschillende groepen zijn ondergebracht, per klant de wijziging invoeren. Ook zou het handig zijn als je in de individuele groep ook de mogelijkheid hebt om met de optie "gebruik deze waarde in de hele kolom" een aanpassing te doen.

Beste Humme,

dank voor uw feedback.
Het IBANC ontwikkelingsteam is reeds aan het kijken om de functionaliteiten binnen de groepen te vergroten.

Het zou wel makkelijker moeten zijn dat wat u nu aangeeft. Ik wil u graag vragen om een email te sturen naar onze supportafdeling, info@ibanc.eu, met een tijdstip waarop wij contact met u op kunnen nemen om hier samen naar te kijken.

Meest praktische is namelijk om per incasso-bedrag een groep te maken, zodat tarief wijzigingen eenvoudig te verwerken zijn.

Met vriendelijke groet,
Gregory
Reageren


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)