Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IBANC stornering
#1
Voor de badmintonvereniging hebben wij IBANC ism de ING.
Voor de tweede maal is nu een machtiging gestorneerd met de opmerking "geen machtiging verstrekt"
Naar mijn weten is het voor verenigingen niet nodig een machtiging te hebben om een incasso te verzenden.
Kan iemand mij helpen?
Reageren
#2
Je hebt een Incassant ID nodig, verder moet je voor alle geïncasseerden een (uniek) "mandaat ID" verzinnen (bv lidnummer)

kijk maar eens op www.betaalvereniging.nl
Reageren
#3
Alle andere 150 leden van de vereniging gaan wel goed.
Dus het zit hem niet in het Mandaat ID of Incassant ID
Reageren
#4
Hallo,

De melding ''geen machtiging verstrekt'' kan een aantal redenen hebben. Echter is de meest voorkomende oplossing de incasso-opdracht weer op ''Eerste'' te zetten.
Ik raad u aan om bij uw bank een gespecificeerde reden op te vragen. Dan is het mogelijk om u verder te helpen.

Als u de incasso weer op Eerste wilt zetten kunt u de volgende stappen volgen: http://forum.ibanc.eu/Thread-Uw-batch-op...ste-zetten

~Rick
Reageren
#5
Ik loop nu voor het tweede jaar tegen hetzelfde probleem aan. Een deel van de jaarlijkse incasso's (met maandelijkse en kwartaal incasso's gaat er nooit wat mis) komt terug met die melding 'Geen machtiging verstrekt'. Wat nergens opslaat. Dit jaar 89 stuks waarvan 50 dubbel zijn met vorig jaar (die hadden toen ook hetzelfde probleem). Vorig jaar opgelost met de mislukte nog een keer in te dienen met 'eerste'. Zal dus nu ook weer aan de slag moeten. Tijdrovend, frustrerend en onnodig!
Reageren


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)