Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IBANC melding onjuist formaat bij importeren
#1
hallo,

wij krijgen bij het importeren van een excel-batch na het aanvinken van de verschillende posten de foutmelding " bestand is een njuist formaat" . wij hebben dit probleem sinds we office 365 onlangs hebben geinstalleerd. daarvoor hebben wij nooit problemen gehad. ik heb ook al geprobeerd via open office de batch aan te maken en te importeren, maar dat geeft hetzelfde resultat.
wat kan er aan de hand zijn?
#2
Hallo mx verspreidingen,

Ik heb deze vage foutmelding ook eens gehad. Deze trad op nadat ik tweemaal dezelfde batch (inclusief EndToEndId) geïmporteerd had.De oplossing was toen om de eerste batch te verwijderen want daardoor had de batch bij de 2e maal inlezen weer unieke EndToEndIdID's.
#3
Beste mxverspreidingen,

Bedankt voor de post. Na telefonisch contact bleek dat de opgegeven Uitvoerdatum wat ver in de toekomst lag; het maximum jaartal is 9999.

Met het oog op onder andere de Uitvoerdatum en Incassodatum: deze is snel en eenvoudig in één keer voor alle transacties in te stellen via de functie Gebruik waarde in hele kolom:
  • in een batch, selecteer een transactie en klik op Bewerken...
  • pas de Uitvoerdatum of Incassodatum naar wens aan en klik op OK
  • klik met de rechtermuisknop op de aangepaste datum en klik op Gebruik waarde in hele kolom:
    [Afbeelding: 312bqk4.png]
#4
(16-02-2015, 11:37)AMS schreef: ...
Deze trad op nadat ik tweemaal dezelfde batch (inclusief EndToEndId) geïmporteerd had.De oplossing was toen om de eerste batch te verwijderen want daardoor had de batch bij de 2e maal inlezen weer unieke EndToEndIdID's.
Beste AMS,

Bedankt voor de reactie. Voorzien is dat de import van bestanden met reeds aanwezige EndToEndId's en Batch ID's in de volgende versie van IBANC eenvoudiger te importeren zijn. Wanneer er duplicaten gedetecteerd worden, dan zal gevraagd worden of de batch geïmporteerd mag worden, maar dan met nieuwe EndToEndId's en Batch ID's.


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)