Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IBANC sleutel werkt niet geen respons support
#1
Is inmiddels gelukkig opgelost.
----------------------------------
Dames, mijne heren,

Nog steeds geen reactie van / contact met support afdeling!!

Ik probeer sinds afgelopen vrijdag contact met support te krijgen voor de volgende kwestie:

Omdat mijn oude laptop nagenoeg overleden is heb ik een nieuwe aangeschaft. De mail van destijds (Gmail) met downloadlink en registratie sleutel. Ik krijg als melding wisselend: a u heeft niet de geschikt versie gedownload of 2 deze sleutel is al geregistreerd.

Gebeld afgelopen vrijdag, volgens mij in de ochtend; support was niet bereikbaar, maar ze zouden een mailtje sturen naar support om de sleutel de resetten. Tot op heden is dit niet gebeurd. Diverse malen gebeld maar support krijg je niet aan de lijn, ze zullen weer een mailtje sturen (weer 3 dagen wachten op niets?) of ik moet terugbellen en hopen dat ik er door kom. Ik heb zo'n 8 maal gebeld, maar tevergeefs.

Erg klantonvriendelijk allemaal. Support niet bereikbaar, afspraken worden niet nagekomen en ik kan niet incasseren

Graag dit met de grootst mogelijk spoed oplossen, immers incasseren kan het beste zo kort mogelijk nadat het salaris is gestort.

Help!!!!

Met vriendelijke groet,

Ewout de Koning

Mooi die fora! 1 minuut later een mailtje gekregen dat sleutel is reset.

Als ik programma wil opstarten blijf ik de eerder genoemde meldingen echter krijgen.


(08-07-2014, 11:42)ewout schreef: Dames, mijne heren,

Nog steeds geen reactie van / contact met support afdeling!!

Ik probeer sinds afgelopen vrijdag contact met support te krijgen voor de volgende kwestie:

Omdat mijn oude laptop nagenoeg overleden is heb ik een nieuwe aangeschaft. De mail van destijds (Gmail) met downloadlink en registratie sleutel. Ik krijg als melding wisselend: a u heeft niet de geschikt versie gedownload of 2 deze sleutel is al geregistreerd.

Gebeld afgelopen vrijdag, volgens mij in de ochtend; support was niet bereikbaar, maar ze zouden een mailtje sturen naar support om de sleutel de resetten. Tot op heden is dit niet gebeurd. Diverse malen gebeld maar support krijg je niet aan de lijn, ze zullen weer een mailtje sturen (weer 3 dagen wachten op niets?) of ik moet terugbellen en hopen dat ik er door kom. Ik heb zo'n 8 maal gebeld, maar tevergeefs.

Erg klantonvriendelijk allemaal. Support niet bereikbaar, afspraken worden niet nagekomen en ik kan niet incasseren

Graag dit met de grootst mogelijk spoed oplossen, immers incasseren kan het beste zo kort mogelijk nadat het salaris is gestort.

Help!!!!

Met vriendelijke groet,

Ewout de Koning
#2
Geachte heer De Koning,

Helaas was het afgelopen week erg druk en is er een achterstand gekomen in de supportafhandelingen. Inmiddels is deze weggewerkt en is de supportafdeling weer goed bereikbaar. In ieder geval blij te horen dat u huidige probleem opgelost is.

Met vriendelijke groet,

Gregory Schlimmer
IBANC Software


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)