Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ING Incassobatch wordt niet geaccepteeerd
#1
Onze vereniging telt bijna 5000 leden waarvan er 4400 met incasso betalen. Sinds vorige week ben ik bezig om de contrbutie-incassobatch in IBANC aan te maken en aan te bieden bij de ING.
De batch is in IBANC succesvol gemaakt, alleen lukt het importeren bij de ING niet. Elke keer krijg ik dezelfde fout, afgekeurd om onbekende reden, neem contact op met uw pakketleverancier. Op advies van de helpdesk van ING heb ik het bestand ook door de formatenchecker van ING gehaald. Daar wordt aangegeven dat het bestand groter is dan 100 transacties of 0,5 Mb???????? (Zou ik 44 batches moeten maken?)

Ik heb het bestand vervolgens gesplitst in twee gedeelten. De eerste helft (2000 posten) is succesvol verwerkt. De tweede helft ging weer fout (2400 posten). Afgekeurd om onbekende reden, neem contact op met uw pakketleverancier staat er als opmerking.
Vervolgens de tweede helft weer gesplitst in twee bestanden van elk 1200 posten..... Weer de eerste goed verwerkt, tweede helft weer afgekeurd. De ING weet het nu ook niet meer. hebben jullie een idee?
Reageren
#2
Beste,

het lijkt erop dat dit te maken heeft met een limiet binnen uw incasso-contract bij de ING of dat IBANC is niet correct geconfigureerd op uw systeem.
Wij nemen contact met u op om dit samen op te lossen.



Team IBANC
Reageren


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)