Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Incasso herhalen
#1
Ik wil maandelijks eenzelfde incasso uitvoeren. In plaats van de incassobatch voor elke maand opnieuw aan te maken (wat maar voor max 6 maanden vooruit kan), wil ik hem zo instellen dat hij automatisch maandelijks herhaalt wordt (net zoals je een periodieke overschrijving eenmalig invoert en dan bijv. maandelijks een bedrag laat afschrijven van je rekening). Kan dit in IBANC?
Reageren
#2
(09-02-2015, 21:02)turnthetide schreef: Ik wil maandelijks eenzelfde incasso uitvoeren. In plaats van de incassobatch voor elke maand opnieuw aan te maken (wat maar voor max 6 maanden vooruit kan), wil ik hem zo instellen dat hij automatisch maandelijks herhaalt wordt (net zoals je een periodieke overschrijving eenmalig invoert en dan bijv. maandelijks een bedrag laat afschrijven van je rekening). Kan dit in IBANC?

Beste Turn The Tide,

Het instellen van een volledig Automatische incasso is met geen enkel pakket mogelijk, aangezien dit niet overeenkomt met de SEPA regels.

U kunt eenvoudig een batch dupliceren, hiervoor gaat u als volgt te werk:

  • Selecteer (één muisklik) vanaf het beginscherm de gewenste batch en klik op de knop [Dupliceren].
  • Dubbelklik op de zojuist aangemaakte batch (bovenaan het overzicht).
  • Dubbelklik op de eerste incassoregel en wijzig de incassodatum (+ omschrijving) en klik op [OK]
  • Klik met de rechtermuisknop op de gewijzigde incassodatum en [Gebruik waarde in hele kolom]
  • Klik met de rechtermuisknop op de gewijzigde omschrijving en [Gebruik waarde in hele kolom]
  • Hierdoor worden zijn data's en omschrijvingen gewijzigd en kunt u de batch [Exporteren naar SEPA]

Herhaal de bovenstaande stappen om meerdere incasso's aan te maken tot 6 maanden in de toekomst.

Met vriendelijke groet,
Sander
Reageren


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)