Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
overzetten nieuwe pc
#1
mijn vorige pc is gecrasht. Ik wil ibanc software op nieuwe pc zetten. Ik kan nog wel bij de oude data op de schijf van de gecrashte pc. Er staat data in de map 'ProgramData' en 'Program files' Welke data moet ik overzetten zodat ik weer gewoon kan werken onder het juiste mandaat en met de juiste klantgegevens? En moet ik op de nieuwe pc het programma opnieuw installeren?
Reageren
#2
(21-03-2015, 21:34)Diehaghe schreef: mijn vorige pc is gecrasht. Ik wil ibanc software op nieuwe pc zetten. Ik kan nog wel bij de oude data op de schijf van de gecrashte pc. Er staat data in de map 'ProgramData' en 'Program files' Welke data moet ik overzetten zodat ik weer gewoon kan werken onder het juiste mandaat en met de juiste klantgegevens? En moet ik op de nieuwe pc het programma opnieuw installeren?
Ik heb een soortgelijke situatie. Mijn PC waar Ibanc op geïnstalleerd is moet helemaal opnieuw geconfigureerd worden. Ik heb de gratis ING-versie en heb ook geen interesse in updates; onze vereniging heeft een stuk of 15 leden die een keer per jaar via incasso betalen en dan is €199 veel te veel geld. Als ik klik op "licentie overdragen" krijg ik de melding dat mijn versie geen online backup ondersteunt.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik na herconfiguratie van mijn PC de licentie gewoon kan blijven gebruiken?
Reageren


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  IBANC overzetten / activeren op nieuwe pc / Terminal server Jose Ackermans 1 11,150 28-08-2014, 11:21
Laatste bericht: Gregory

Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)