IBANC

Volledige versie: Wachtwoord vergeten
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Goedenavond,

Ik wilde vanavond weer eens een backup maken van IBanc, vervolgens werd het wachtwoord gevraagd en het wachtwoord wat ik opgeslagen heb, blijkt niet te kloppen. Wat kan ik daaraan doen ?

Met vr.gr.
(27-06-2016, 18:25)Jessie schreef: [ -> ]Goedenavond,

Ik wilde vanavond weer eens een backup maken van IBanc, vervolgens werd het wachtwoord gevraagd en het wachtwoord wat ik opgeslagen heb, blijkt niet te kloppen. Wat kan ik daaraan doen ?

Met vr.gr.

Geachte Jessie,

Om uw Online wachtwoord te resetten, gaat u als volgt te werk:
  • Start IBANC
  • Klik op Bestand > Backup
  • Klik op Verander wachtwoord
  • Klik op de knop "Geavanceerd"
  • Zet een vinkje bij Beveiligingssleutel resetten en bevestig de waarschuwing (oude backups zijn niet met het nieuwe wachtwoord te gebruiken)
  • Stel uw nieuwe wachtwoord in en bevestig deze
  • Klik op OK en het nieuwe wachtwoord is ingesteld
Let op! Dit wachtwoord is nu uw IBANC Online wachtwoord. Zonder dit wachtwoord kunt u geen gebruik maken van online backups, dus bewaar deze goed.

Met vriendelijke groet,
Sander Morrien.

IBANC | Sales en Support
(28-06-2016, 10:21)sander schreef: [ -> ]
(27-06-2016, 18:25)Jessie schreef: [ -> ]Goedenavond,

Ik wilde vanavond weer eens een backup maken van IBanc, vervolgens werd het wachtwoord gevraagd en het wachtwoord wat ik opgeslagen heb, blijkt niet te kloppen. Wat kan ik daaraan doen ?

Met vr.gr.

Geachte Jessie,

Om uw Online wachtwoord te resetten, gaat u als volgt te werk:
  • Start IBANC
  • Klik op Bestand > Backup
  • Klik op Verander wachtwoord
  • Klik op de knop "Geavanceerd"
  • Zet een vinkje bij Beveiligingssleutel resetten en bevestig de waarschuwing (oude backups zijn niet met het nieuwe wachtwoord te gebruiken)
  • Stel uw nieuwe wachtwoord in en bevestig deze
  • Klik op OK en het nieuwe wachtwoord is ingesteld
Let op! Dit wachtwoord is nu uw IBANC Online wachtwoord. Zonder dit wachtwoord kunt u geen gebruik maken van online backups, dus bewaar deze goed.

Met vriendelijke groet,
Sander Morrien.

IBANC | Sales en Support
Gedaan en gelukt, dankjewel !