Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Na exporteren foutmelding in ING
#2
Waarschijnlijk heeft u bij de eerste keer opstarten van IBANC uw ''Incassant ID'' niet ingevuld.

Bent u niet in het bezit van een Incassant ID dan moet u uw bank benaderen.

Dit kunt u aanpassen op de volgende manier:
1. Start IBANC
2. Klik linksboven op Bestand
3. Kies voor Incassocontracten met banken
4. Bewerk hier uw incassocontract

Om uw batch opnieuw klaar te zetten:
1. Klik eenmaal (selecteer) op de geëxporteerde batch
2. Klik op dupliceren
3. Bewerk de gedupliceerde batch
4. Open de bovenste incasso en verander 'Soort incasso' naar 'Eerste'. Druk op 'OK'.
5. Scroll naar rechts en klik met de rechtermuisknop op 'Eerste'. Klik op 'Gebruik waarde in hele kolom'.
6. Al uw incasso's staan nu op 'Eerste'. Klik op 'Selecteer alles' en druk op 'Meer>Importeer in adresboek'. Klik op 'Ja'.
U overschrijft zo het incassotype dat in het adresboek staat.

Nu kunt u de batch opnieuw aanbieden.

~Rick
Reageren


Berichten in deze discussie
Na exporteren foutmelding in ING - door Vvab - 06-10-2014, 07:29
RE: Na exporteren foutmelding in ING - door Rick - 13-10-2014, 09:19

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Exporteren naar SEPA geeft foutmelding (MAC 10.10.3) sander 0 4,940 18-05-2015, 13:32
Laatste bericht: sander

Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)