21-12-2014, 17:03
Voor de maandelijkse contributie voor leden heb ik nieuwe mandaten aangemaakt per rekening en aan groepen toegekend. Middels deze groepen heb ik een nieuwe incasso aangemaakt. De gegevens lijken goed doorgekomen en aan het begin van alle regel staat en groene "V". De gebruikte mandaten zijn echter allemaal rood. Door er met de cursor boven te hangen krijg ik geen informatie over wat er mogelijk fout gaat. De regels laten zich exporteren naar een SEPA xml bestand tbv inlezing bij de bank.
Ik heb de knop automatisch aanvullen gebruikt en in het adresboek staan de mandaten nu op "terugkerend" ipv "Eerste", de status is van "Actief" naar "Eerste verzonden", soort mandaat is CORE (niet veranderd bij aanmaken mandaat). Het mandaat nummer is samengesteld uit een lettercombinatie en een lidnummer (zonder spaties) van 10 posities.
Is er wat fout of gaat het goed?
Ik heb de knop automatisch aanvullen gebruikt en in het adresboek staan de mandaten nu op "terugkerend" ipv "Eerste", de status is van "Actief" naar "Eerste verzonden", soort mandaat is CORE (niet veranderd bij aanmaken mandaat). Het mandaat nummer is samengesteld uit een lettercombinatie en een lidnummer (zonder spaties) van 10 posities.
Is er wat fout of gaat het goed?