Berichten: 1
Discussies: 1
Lid sinds: Jan 2016
08-01-2016, 11:40
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-01-2016, 11:59 door JohanvdK.)
mijn vorige pc is gecrasht en nu onbruikbaar. Ik maak gebruik van de door ING tt beschikbaar gestelde IBANC software . Nu probeer ik de Ibanc software op nieuwe pc zetten. Ibanc vraagt dan om de registratiesleutel maar dan krijg ik de volgende melding
"De registratiesleutel die u heeft ingevuld is niet geldig of al eerder geactiveerd"
Kunt U mij verder helpen? Oja ik heb nu windows 10
Vast bedankt en met vriendelijke groeten
Johan
Berichten: 12
Discussies: 1
Lid sinds: Nov 2014
Geachte Johan,
Neem in dit geval via onze supportformulier onderaan onze website
https://www.ibanc.eu contact op met onze Supportafdeling.
Dit in verband met het uitwisselen van persoonlijke informatie, zoals uw licentiesleutel.
Met vriendelijke groet,
Sander Morrien.
Customer Support IBANC
Berichten: 16
Discussies: 8
Lid sinds: Dec 2014
07-04-2016, 12:14
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-04-2016, 12:15 door arnyz.)
IK heb een crash van de pc.... bah.
Wel netjes een backup gemaakt gelukkig...
Nu hebben we personeels uitbreiding en lijkt het me handig om het niet meer op mijn pc maar op een gedeeld (netwerk) schijfje te installeren.
Hoeft op zich niet multiuser te zijn verder (die andere persoon houdt zich daar mee bezig) Maar dan hoeft het niet perse via mijn vaste pc.
Ho ete handelen?
Kan ik de software opnieuw downloaden, op het schijfje installeren en de sleutel / key opnieuw invullen of...???
Dank voor de service: Npgal druk hier en ook (weer ) op jullie helpdesk. Vandaar even zo :-)
Berichten: 46
Discussies: 40
Lid sinds: Nov 2014
13-04-2016, 17:47
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-04-2016, 09:39 door Beheerder.)
Beste Arnyz,
IBANC is geschikt voor installatie op één standalone werkstation. Het kan niet vanaf een netwerkschijf draaien, daarvoor is de aparte server editie van IBANC bedoeld.
Indien u een crash hebt gehad en u wilt IBANC installeren kunt u dit het beste kenbaar maken via
https://www.ibanc.eu/#contact
Geef daar op zijn minst ook uw geregistreerde emailadres op, zodat we uw sleutel makkelijk kunnen terugvinden - we zullen deze dan binnen één werkdag activeren voor herinstallatie.
Vriendelijke groet,
Joachim Benjamins
Customer Support IBANC