Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IBANC Rekeningnummer tegenrekening wijzigen
#1
Hoe wijzig ik het rekeningnr van een tegenrekening?
Ik krijg de foutmelding:
Uw data kan niet opgeslagen worden. Controleer of u deze data niet al eerder hebt ingevoerd.

In de online handleiding kan ik niets vinden over deze toch vaak voorkomende handeling.
Reageren
#2
Beste meneer/mevrouw,

Ik heb u een email gestuurd met verdere instructies.

Graag zie ik reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Lloyd
IBANC Support
Reageren
#3
Ok ik kreeg na een eerste foute invoer een foutmelding:
Uw data kan niet opgeslagen worden. Controleer of u deze data niet al eerder hebt ingevoerd.
Ik had de cliënt eerste verwijderd en daarna weer helemaal opnieuw ingevoerd maar hij blijft deze melding herhalen.

Hans van Iterson
Reageren
#4
Geachte heer Iterson,

Dit wordt veroorzaakt doordat uw (nieuwe) rekeningnummer al bekend is in het adresboek. U kunt dit controleren door in het adresboek de 10 cijfers van uw rekeningnummer in te tikken in de zoekbalk. U zult zien dat het daar aanwezig is, door het te verwijderen kunt u vervolgens uw 'eigen rekening' wel aanpassen.

Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact met ons op via https://www.ibanc.eu/#contact

Met vriendelijke groet,
Joachim Benjamins
Reageren


Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)