Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IBANC Standalone draaien vanaf USB-stick
#1
Is het mogelijk om IBANC standalone vanaf een USB-stick te draaien? Ik ben de enige gebruiker maar heb niet één vaste pc waar ik over kan beschikken.
Reageren
#2
(23-01-2017, 17:03)Ricardo schreef: Is het mogelijk om IBANC standalone vanaf een USB-stick te draaien? Ik ben de enige gebruiker maar heb niet één vaste pc waar ik over kan beschikken.

Beste Ricardo,

dank voor je vraag hier.
Het programma IBANC kan vanaf een stick draaien: je database zal echter altijd op de lokale computer worden opgeslagen. Geen super praktische oplossing voor je. Wat beter aansluit is dat je de memory stick gebruikt in combinatie met onze "Online Backup-Service"
Met deze service staat je backup bij ons versleuteld op de server en haal je die op iedere keer als je IBANC inlogt op je pc. 

Andere optie is om een IBANC serverlicentie te nemen: hiermee log je in op iedere computer op het netwerk en wordt je data ook op je netwerk opgeslagen.

mocht je hier meer informatie over willen hebben of nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via 085 401 77 60.


Gregory
Team IBANC
Reageren
#3
Beste Gregory,

Dank voor je reactie. Het is jammer dat de database altijd lokaal wordt opgeslagen, zeker omdat ook andere personen van de pc gebruik maken en zo bij mijn gegevens kunnen.

De Online Backup-Service is bewerkelijk omdat ik steeds de backup moet terughalen (en bij voorkeur de lokale data moet verwijderen). De serverlicentie is helaas te duur voor de kleine vereniging waar ik de administratie voor doe.

Vriendelijke groet,

Ricardo
Reageren


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  IBANC op offline computer draaien Joost 1 5,644 27-05-2015, 13:07
Laatste bericht: sander

Ga naar locatie:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)