Berichten: 3
	Discussies: 2
	Lid sinds: Aug 2014
	
	
 
	
	
		Hoe wijzig ik het rekeningnr van een tegenrekening?
Ik krijg de foutmelding:
Uw data kan niet opgeslagen worden. Controleer of u deze data niet al eerder hebt ingevoerd.
In de online handleiding kan ik niets vinden over deze toch vaak voorkomende handeling.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Berichten: 5
	Discussies: 1
	Lid sinds: Jul 2014
	
	
 
	
	
		Beste meneer/mevrouw, 
Ik heb u een email gestuurd met verdere instructies. 
Graag zie ik reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Lloyd
IBANC Support
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Berichten: 4
	Discussies: 0
	Lid sinds: Jan 2015
	
	
 
	
	
		Ok ik kreeg na een eerste foute invoer een foutmelding:
Uw data kan niet opgeslagen worden. Controleer of u deze data niet al eerder hebt ingevoerd.
Ik had de cliënt eerste verwijderd en daarna weer helemaal opnieuw ingevoerd maar hij blijft deze melding herhalen.
Hans van Iterson
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Berichten: 47
	Discussies: 41
	Lid sinds: Nov 2014
	
	
 
	
	
		Geachte heer Iterson,
Dit wordt veroorzaakt doordat uw (nieuwe) rekeningnummer al bekend is in het adresboek. U kunt dit controleren door in het adresboek de 10 cijfers van uw rekeningnummer in te tikken in de zoekbalk. U zult zien dat het daar aanwezig is, door het te verwijderen kunt u vervolgens uw 'eigen rekening' wel aanpassen.
Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact met ons op via 
https://www.ibanc.eu/#contact
Met vriendelijke groet,
Joachim Benjamins